Header_overons2

Veel gestelde vragen

Wat is de levertijd?

Wij streven binnen 2 a 3 werkdagen, afhankelijk van het product. Bij klein meubilair moet u rekening houden met 2 tot 3 weken.

Kan ik ook afhalen?

U mag het product ook afhalen bij de showroom van Pilat&Pilat, Tsjerkebuorren 40, 9286 GC Twijzel. Dit is mogelijk van dinsdag t/m vrijdag van 10:00 – 17:00 uur. Wij verzoeken u achterom te komen en voldoende afstand te houden.

Wat zijn de verzendkosten?

Vanaf € 75,- is de verzending (binnen NL) geheel gratis, tot € 75,- brengen wij € 5,- in rekening. Voor meubels en verzending naar het buitenland hanteren wij andere verzendkosten.

Kan ik het artikel ook bekijken?

Ja, dat is mogelijk in de showroom van Pilat&Pilat, Tsjerkebuorren 40, 9286 GC in Twijzel. Ook kunt u op de website onder verkooppunten uw dichtstbijzijnde verkooppunt vinden.

Hoe onderhoud ik mijn product?

Het product niet reinigen in de vaatwasser maar afnemen met een licht vochtige doek. Kleine meubelen die zijn behandeld kunnen worden behandeld met onderhoudsolie, zie advies: onderhoud woonaccessoires Pilat&Pilat

Hoe kan ik een (webshop)aankoop retourneren?

Bent u niet tevreden met uw aankoop? U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst aan ons te retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar Pilat&Pilat zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Wij verzoeken u uw retour aan te melden via pilat@pilat.nl onder vermelding van uw naam, adres en telefoonnummer en omschrijving van het product dat u wilt retourneren. Vervolgens kunt u het product per post/pakketdienst aan ons retourneren. Zorg ervoor dat het product in de originele staat en verpakking aan Pilat&Pilat, Tsjerkebuorren 40, 9286 GC Twijzel geretourneerd wordt. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

*geldt alleen voor woonaccessoires en klein meubilair aangekocht via de webshop. Onderhoudsmiddelen kunnen wij niet retour nemen

blank

Vragen?

Stuur een e-mail naar pilat@pilat.nl

of bel 0511 543981 

Wij zijn van dinsdag t/m vrijdag telefonisch
bereikbaar van 10:00 – 16:00 uur

Bijwerken…
  • Geen producten in je winkelmand.